Често задавани въпроси

Доставя ли Kolichka.bg и до моя адрес?

Kolichka.bg извършва доставка на територията на гр. София, гр. Банкя и гр. Божурище. Районите, до които доставяме, можете да видите Тук

Регистрация и клиентски профил

Как да се регистрирам?

Регистрарането в Kolichka.bg става по два начина:

  • Чрез въвеждане на имейл и парола;
  • Бързо регистриране чрез Facebook.
  • Към създадения профил можете да добавите телефонен номер, както и един или повече адреси за доставка.

    Моля, въведете коректно телефонния номер, за да може да получавате актуалния статус на доставката, както и да се свържем с Вас в деня на доставката.

    Мога ли да редактирам информацията в профила?

    Да, по всяко време можете да редактирате информацията, съдържаща се в профила.

    Кой може да се регистрира в Kolichka.bg?

    Всеки може да се регистрира в Kolichka.bg. Моля, имайте предвид, че ако поръчката съдържа тютюнево изделие или алкохолна напитка, то тя ще бъде предадена единствено на лице над 18 г.

    Не успявам да открия адреса си, как мога да го добавя ръчно?

    При въвеждане на адрес, започнете да пишете адреса, изберете го от падащото меню, след което въведете и номера, продължете с потвърждаване на адреса. В случай, че не откривате своя адрес, въведете близък такъв и посочете коректния при завършване на поръчката. При затруднения, използвайте чата, за да Ви съдействаме.

    Как да пазарувам?

    Ето нашите предложения за по-лесно пазаруване:

  • Преди да започнете да пазарувате, се уверете, че сте влезли в профила си. В противен случай запазените от Вас продукти няма да бъдат налични в количката;
  • Използвайте вътрешната търсачка, за да въведете списък с необходимите продукти за пазаруване;
  • Създайте различни списъци за пазаруване от Профил.
  • Кога ще бъде доставена направената поръчка и колко ще струва доставката?

    Можете да изберете най-удобното за Вас време за доставка от наличните свободни часове. Доставката е безплатна при поръчки над 80 лв. При поръчка под 80 лв., цената за доставка варира в зависимост от зоната и размера на покупката. Повече информация можете да видите Тук.

    Как мога да платя?

    Можете да платите по следните начини:

  • Oнлайн с кредитна или дебитна карта;
  • Плащане с дебитна или кредитна карта при получаване на поръчката;
  • Плащане в брой при получаване на поръчката.
  • Как мога да анулирам или променя поръчка?

    В случай, че желаете да анулирате или промените поръчката си, е необходимо да се свържете възможно най-скоро с отдел “Обслужване на клиенти” на телефонен номер 02/4929 226.

    Трябва ли да заплатя, ако анулирам поръчката си?

    Ако анулирането на поръчката е направено преди доставката, ще върнем пълната сума. Количка.бг Онлайн супермаркет ЕООД си запазва правото да обработва и разглежда индивидуално всяка анулирана поръчка.

    Как мога да направя рекламация?

    Ако не сте доволни от доставените стоки, възможно най-скоро се свържете с отдел “Обслужване на клиенти” на телефонен номер 02/4929 226. Можете да се свържете с нас и на имейл: contact@kolichka.bg или като използвате чата на нашия сайт.

    Наличен ли е продуктът?

    Можете да проверите наличността на желания артикул в описанието на продукта.В случай, че продуктът е изчерпан при подготовка на Вашата поръчка, той ще бъде заменен с подобен или ще бъдете уведомени чрез СМС, че той няма да бъде доставен.

    Каква е политиката за замяна на продукти?

    Ако желаният от Вас продукт е с изчерпана наличност, може да бъде заменен от екипа ни с подобен. Информация, че продукт ще бъде заменен ще получите като СМС, след което можете да видите кой е продукта/продуктите в детайлите на поръчката във Вашия профила. Ако замененият продукт не отговаря на очакванията Ви, можете да го върнете на шофьора и цената му да бъде приспадната от крайната сума за плащане.

    Как изчислявате точното тегло на плодовете и зеленчуците?

    Теглото за брой плод или зеленчук, посочено в нашия сайт е ориентировъчно и при претегляне на конкретните продукти, то може да варира в малки граници. В случай, че поръчаните плодове или зеленчуци са с по-малък грамаж от посоченият на сайта ни, сумата на поръчката се преизчислява и отразява във фактурата Ви. Ако сте платили онлайн, блокираната сума по разликата ще бъде възстановена автоматично от Вашата банка. В случай, че продуктите са с по-голямо тегло, ще доплатите разликата при получаване на доставката.

    Как да получа фактура на юридическо лице?

    Автоматично издаваме фактура на физическо лице за всяка Ваша поръчка. В случай, че желаете да добавите данни за фирма или данни, различни от тези в профила Ви, моля премахнете отметката на “Данните за фактуриране са същите” на стъпка 2. Информация за контакт при финализиране на поръчката и попълнете новите данни във формата.

    Как да приложа промо код?

    В случай, че имате промо код или ваучер за отстъпка, можете да го приложите в полето “Ваучер за отстъпка” на стъпка 3. Транспорт и плащане при финализиране на поръчката. Всеки ваучер за отстъпка важи еднократно.